唔記得行李喼密碼點算好?原來有2個方法解鎖! 網友分享︰第532次開咗了

文: U Magazine
2023.05.22

相信唔少人都試過開唔到行李箱密碼而手忙腳亂,其實行李箱密碼鎖的結構很簡單,打不開通常有兩個原因︰記性唔好或在使用過程中因震動導致鎖芯錯位,正確密碼也無法開鎖。呢個時候唔需要慌張,其實有2個方法可以解鎖!

============
同場加映:
【家居達人】家用風扇清潔、保養小貼士 風扇唔涼點算好?長開過夜易啲壞?

============

「行李部」的揀喼達人Ken就教大家用一個最原始方法︰「000-999、001、002 - 998、999,總有一個密碼會開到,其實密碼一早已係腦海內,只係一時三刻醒唔起。」

不過呢個原始方法需時甚久,如果急住開喼的話可試試網友分享針對固定式密碼鎖(即密碼齒輪顯露在外)的解鎖方法。首先找到密碼鎖齒輪縫隙中的缺口,再用電筒照亮鎖下方會發現有個小缺口和空洞。將所有號碼齒輪都轉到缺口後,通常將號碼往前2或3位數後就是你的密碼,如果唔得就往後2或3位數。

重點是所有數字都要同步調整相同方向、相同格數的一起轉,轉到空洞後同步調整所有數字慢慢試,好快就能成功打開行李喼喇!

記得!即使轉到正確密碼,密碼鎖也不會自動解鎖,一定要用手指一直按着解鎖鍵或是每調整一個數字就要確實按一次才不會錯過正確密碼喔!

如果上述方法都開唔到的話就應該真係壞咗鎖,有可能係開關、彈簧絲或密碼復位器卡住。呢個時候有3個方法處理︰
1.搵官方售後維修
2.自己維修—如果對自己手勢有信心的話,可直接拆走密碼鎖維修再裝返,網上有很多教學
3. 直接換新鎖—上淘寶搜尋行李喼型號配件,只要是大牌子來來去去都係嗰幾款,客服會有詳盡教學換鎖,十分簡單!

Text/Circle
Photo/Pinterest

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!