李佳芯出席銅鑼灣活動晒仙氣look靚到識發光 自爆去開呢兩條行山路徑最易野生捕獲Ali

文: 羅志宏
2023.05.21

女神李佳芯(Ali)昨日(20日)於銅鑼灣出席一個美容院旗艦店的開幕活動,以一身白色露肩連身裙示人的Ali仙氣湧現,心情大靚顯得容光煥發。Ali事後接受訪問時就透露了近期工作狀況,更大爆自己生活的近況,原來Ali都有行山的習慣,甚至公開自己平日經常出沒的行山路徑,想野生捕獲Ali就要留意啦!

仙氣十足的李佳芯靚樣容光煥發,氣質出眾,雖然近一年都無再接拍新劇,但最近就拍攝了一個健康節目,之後亦會出埠拍旅遊節目,最快也在6月之後才會接拍新劇,而自己的狀態隨遇而安,但就已裝備到可以隨時開工。

至於未有開工的日子,李佳芯就表示好好休息之下可調理身體,閒時會做運動減肥,並大爆自己過去曾跑「龍脊」、「柏架山」兩條行山路徑,要「野生捕獲」Ali一點也不難!

【龍脊行山路線】龍脊簡易路線/交通教學 新手飽覽赤柱石澳灣海景

 

同場加映:【衝出嚟玩】葵盛11米高戶外歷奇樂園!22個刺激關卡/全港獨有蜥蝪牆/60米空中飛索

 

圖片來源:IG@李佳芯、節目截圖

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓