上樓入屋呃老人家買不明濾水器 情緒勒索領生果金婆婆+要求封$100利是

文: U Magazine
2023.05.24

疫情影響下,大家更加注重健康,紛紛在家添置空氣清新機、濾水器等家電,為自己健康作多重保障。電視節目《東張西望》指有不明人士利用大眾關注健康一點,向老人家以不合理價錢推銷不明濾水器,過程中不時情緒勒索領生果金王婆婆,更要求婆婆搵夾萬、手袋、利是,務求湊夠金額簽成訂單。即睇下文了解行騙手法,提醒身邊長者多加注意!

============
同場加映:
【家居達人】家用風扇清潔、保養小貼士 風扇唔涼點算好?長開過夜易啲壞?

============

受害人王婆婆和丈夫、工人姐姐同住,由於時不時會有社工上門探訪,而事發當日以為係上門家訪,所以冇任何提防下開門讓騙徒入屋。而王婆婆女兒周小姐就透過家中閉路電視揭發此事,並隨即致電單據上嘅電話要求退貨,但未有得到回應。

一男一女衣着打扮上與家訪社工相似,難怪王婆婆誤會及上當。

濾水器冇牌子名、相關規格資料。

事發經過
騙徒入屋後即入廚房裝作檢查,然後就開始向婆婆問多條問題:「有冇裝濾水器?」「知唔知咩叫濾水器?」等,婆婆都未搞清楚發生咩事,就開始以水質有問題、有細菌恫嚇婆婆,並講其他住戶都有安裝濾水器,包裝成家家戶戶都會做嘅平常事。同時,騙徒以「為你好」包裝成件事,一連串問題、講解令王婆婆愈來愈迷惘。

上門銷售乃非法行為 但法律規管不足
入樓上門銷售時不時發生,惟公屋最常出現,因為推銷員多以維修設施或送外賣等藉口,保安員難以分辨及阻截。加上法律也不足以保障市民,就算推銷員不實介紹產品,住戶缺乏旁證、錄影等證據,都難以追討。其實早年警方都以欺詐罪拘捕2名冒認房署人員推銷濾水器,但最後裁判官指該案件雖屬不當行銷,但不等於行騙,裁定被告罪名不成立。

為防受騙,多和身邊長輩溝通或建議他們如遇上任何推銷,都致電仔女詢問意見,再作決定。

text/la
圖片來源:節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓