一舞傾城|28歲陳星妤尷尬自爆當年呢個歲數初戀失身 曾做第三者陷不倫關係最後下場慘了

文: 羅志宏
2023.05.29

現年28歲的TVB新晉女藝人陳星妤,近期憑劇集《一舞傾城》裡的「萬國城最後一個處女KK」一角而聲名大噪,劇中她飾演一名堅守貞操的舞小姐,一直力保不失初夜。陳星妤日前出席TVB節目《咁你都唔識》錄影,接受訪問時就竟然口快快自爆當年「呢個歲數」初戀失身,更大爆曾做過第三者,最後下場慘了……

陳星妤日前出席TVB新節目錄影,受訪時談到《一舞傾城》的劇情,透露下星期就會有進一步發展,預告將會正式「失豬」。對於初次拍劇就被熱烈討論「初夜」,陳星妤就表示不會尷尬,更口快快答道:「好似帶我返10年前咁,冇,冇咁耐,7、8年前啦」,再被追問「你七、八年前冇架?(失身)」陳星妤就再坦白補多11個字「我都話我初戀20歲左右」,初夜話題令她一臉尷尬害羞。

現時單身的陳星妤亦有自爆在疫情期間,曾經在一段不倫關係裡做過第三者,透露自己並非主動做第三者,而是「被小三」(在不知情狀況下成為第三者),揭發後就沒有繼續發展下去,待男方處理好感情問題再找她;不過陳星妤最後就被男方提出分手,被「狠飛」收場。

 

同場加映:【衝出嚟玩】葵盛11米高戶外歷奇樂園!22個刺激關卡/全港獨有蜥蝪牆/60米空中飛索

 

圖片來源:IG@陳星妤、節目截圖、劇集截圖、HKET圖片庫

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓