前Freeze成員陳樂榣離婚兩年忽然宣布懷孕五個月 另一半原來是TVB男藝人Gordon@天堂鳥

文: 羅志宏
2023.09.07

前女子組合Freeze成員陳樂榣(Ally)早前在IG社交平台上貼出孕照,忽然宣布懷孕,而更加驚喜的是另一半原來是TVB男藝人、前天堂鳥成員Gordon(葉泓聲)。今日(7日),榮升爸爸的Gordon在社交平台上突發出PO,透露BB已出世,並就手幫囡囡剪臍帶。

榮升爸爸的Gordon在社交平台上突發出PO:「終於等到你出世啦,真係好感動 開心 興趣,我都形容唔到我個心情,我只係想多謝我老婆 @allychanlokyiu 你真係好偉大,好叻,頭先我真係好心痛,我愛你 ❤️ 老婆!辛苦晒你啦 之後既野交俾我啦!」透露BB已出世,恭喜!

陳樂榣5月底時在IG社交平台上貼出與葉泓聲合影的孕照,公布懷孕陀B女的喜訊,並寫道:「多謝你走進我的世界!!眼裡有你、心裡有你、現在肚裡也有你的!」而葉泓聲就留言寫道:「我會好好照顧你,囡囡以及我們的結晶品 I LOVE YOU」。圈中不少藝人都留言送上祝福。陳樂榣與葉泓聲本來是朋友關係,今年初與與友人合資7位數開咖啡店,升呢做生意拍檔,想不到二人原來早生情愫。

陳樂榣身為前女子組合Freeze成員,早於2010年退出娛樂圈,2012年與圈外男友結婚,並育有一女,可惜婚姻未能長久;2021年,陳樂榣單方面申請離婚,回復單身。

 

同場加映:【衝出嚟玩】葵盛11米高戶外歷奇樂園!22個刺激關卡/全港獨有蜥蝪牆/60米空中飛索

 

圖片來源:IG@陳樂榣、葉泓聲

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓