一舞傾城|蔡潔大尺度性感上陣與楊明激情親熱一分鐘 人肉風火輪由門口肉緊咀到上床

文: 羅志宏
2023.05.30

TVB劇集《一舞傾城》劇情高潮浪接浪,激情場口一樣愈播愈有,昨晚(29日)一集就再有女主角蔡潔性感上陣與楊明激情親熱一分鐘,畫面相當大尺度,兩人化身人肉風火輪,由門口肉緊咀到上床,意亂情迷的一夜情戲碼可謂非常肉緊。

最新劇情的焦點落在蔡潔與楊明上演的激情戲碼,暗戀Monica(蔡潔飾)的志飛(楊明飾),在Michelle(姚子羚飾)推波助瀾下成功約會Monica,感情再進一步之際,二人意亂情迷下發生一夜情,吊帶裙上陣的Monica更主動脫下志飛的上衣,而志飛亦除下Mon的吊帶再互相狂吻;惟Monica事後對志飛有所避忌,似是未能走出失戀陰霾。

蔡潔、楊明於這場近一分鐘的親熱戲,兩人化身人肉風火輪轉住圈嚟嘴,由門外咀到上床,蔡潔更力谷事業線,畫面相當肉緊。講到這場戲,楊明受訪時說:「其實都冇乜尷尬,因為大家都入咗行咁耐都明白拍戲係咁,蔡潔好專業,而我亦都有呢類戲嘅經驗,大家都溝通好晒。事前都試咗幾次位,務求用最少Take數完成呢場戲。」

問到事前有否向女友莊思明備案?楊明笑言:「都唔使備案,因為思明有份拍呢套劇,劇本佢睇到晒,佢知道有呢場戲,但都會同佢講聲邊日會拍呢場。最好嘅係另一半都係演員,佢會明白係咩一回事。」

講到劇中有除衫晒肌、半裸鏡頭的畫面,楊明坦言事前做足準備:「因為唔想肥騰騰咁,所以拍攝前都有做掌上壓、引體上升泵脹啲肌肉,亦有聽前輩分享話拍之前要收水,希望啲肌肉唔好咁鬆散。但掌上壓又唔可以做得太多,因為驚做得太多之後啲動作唔夠力做!」

同場加映:【衝出嚟玩】航天城3萬呎海景室內遊樂場開幕!放電之選玩盡18大主題區

 

圖片來源:TVB、劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓