東張女神梁敏巧水上樂園泳衣打卡騷洶湧身材 被網民問上圍數字獲本尊4字妙語回應

文: 羅志宏
2023.05.30

「東張女神」梁敏巧(Maggie)近日新聞多多,被盜用社交帳戶相片行騙次外,又在採訪期間被掉落水疑似走光,不過一樣無損心情。梁敏巧日前就到海洋公園水上樂園玩,更在社交網大派福利,以中門大開的超Deep V泳衣展示洶湧好身材,但竟有網民留言詢問其上圍數字,之後Maggie就以4字妙語親自回應。

梁敏巧向來不吝性感,在《東張西望》外景採訪期間,不時都以小背心上陣,日前她就大派福利,公開了多張在海洋公園水上樂園打卡的泳衣靚相,見到Maggie性感水着look相當火辣,黑色一件頭泳衣以超Deep V的中門大開設計,盡顯深直事業線,非常養眼。

梁敏巧豐滿的上圍更引來網民在其限時動態Q&A留言,詢問其Cup數問題(上圍數字),而Maggie亦親自回覆提問,以4字妙語「sa-wa-di-cup」巧妙回應。

 

同場加映:【衝出嚟玩】航天城3萬呎海景室內遊樂場開幕!放電之選玩盡18大主題區

 

圖片來源:IG@梁敏巧

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓