即刻清走10大廢物!養成「斷捨離」習慣 廚具要點篩選?電話都有份?

文: U Magazine
2023.06.02

「斷捨離」近年大行其道,不少人分享相關方法、秘訣,市面上更有斷捨離、收納整理的培訓證書課程,讓大家更加了解其理念及實行方法等。其實只要在日常生活中定期清理以下10項物件,甚至每日丟一樣不需要的物品,這樣已經足以整理好屋企環境和個人心情!

============
同場加映:
【家居達人】$12店煮食小幫手 超慳時間+一物多用!

============
入門級

1. 過期物件
過期的食物、護膚品、化妝品等物件本來就應該定期清理,但是大家總會因為「還可以用多一兩日」、「之後一次丟」等理由一直拖延,以致屋企雜物愈來愈多。只要丟走過期物件,就會發現原來屋企仲有這麼多的儲物空間!

2. 有問題的廚具
甚麼廚具會有問題呢?崩口的碗碟、已經有刮痕的易潔鍋、有彩虹光的不鏽鋼煲、單丁筷子等,長期使用前者們會因衛生而對身體唔好,而單丁筷子則不會再次使用,不會突然間派上用場,不如狠心地一次過清走這些廚具,為廚房換上一個全新面貌。

3. 外賣餐具
香港地愈來愈人係「無飯家庭」,返工太攰、放工太晏,大家都多咗叫外賣解決三餐,以致屋企愈來愈多外賣餐具。其實屋企都有餐具,不如為環保出多份力,改變使用即棄餐具習慣。

4. 重複出現物件
屋企總會有幾樣物件特別多,以為唔見咗而再買,但發現原來只是在某個角落,而這些情況經常出現,如果該物件已經有3件或以上,建議只留下2件,並為物件劃出專屬擺放位置,用完後即時放回原位,那就不怕要用時搵唔到喇!

5. 垃圾訊息、電郵
電子時代大家每日都接收大量訊息、電郵,當中包括不少宣傳內容等垃圾訊息、電郵,只要每日即時刪除,就不會累積至過百過千的不可收拾地步了!

進階版
6. 廚具禮物
好多人鍾意用廚具禮物畀朋友,貪佢哋夠實用,但一個普通家庭點會用到三四個煲、十隻碟呢?淘汰變舊嘅廚具後,留下幾件喜歡且實用款式,其他都送人或捐出吧!

7. 贈品、紀念品
唔好睇少贈品、紀念品的威力,就係因為細細件、不太佔空間,特別是紀念品具有紀念價值,好容易愈留愈多!贈品盡量規限自己一個月內使用,1個月後都未用得到,不如轉贈畀朋友;紀念品大可用電話或相機影低,用電子圖片形式留低,而實體物件捐出或送畀其他朋友。

8. 用淨嘅染髮劑
試過自己在家染髮都知道染髮劑永遠都用唔晒,以為以後有機會再用到,但往往都想試新顏色、新牌子,而用淨嘅產品只係一直放喺度,試試改變呢個自以為「慳家」習慣,為屋企騰出空間。

9. 信件
知道好多公司都轉以電子郵件形式寄出,反而這個改變令大家對實體信件掉以輕心,積下又一封積下又一封,當要處理時就發現數量太多,令人提不起勁去分類。只要拆開信件、閱後隨即處理,就可以省略好多日後工夫!

10. 半年冇用的app、多張同角度照片
和我哋相處最長時間莫過於電話,電話入面不用的東西都有好多,例如半年冇用的app、多張同角度照片等等,都佔據好多儲存空間,定期刪除就可以騰出更多空間,又唔使不停課金買雲端空間。

text/la
圖片來源:網上圖片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓