一舞傾城|陳星妤終向關楚耀獻出寶貴初夜 螢幕初吻30秒床上戲靠一樣嘢作隱喻

文: 羅志宏
2023.06.02

TVB劇集《一舞傾城》熱播中,最近劇情講到「萬國城最後一位處女」KK(陳星妤飾)終於獻出寶貴的初夜,而Marco(關楚耀飾)承諾廝守終生,愛她一生一世,終真誠打動KK。而處女拍劇的陳星妤拍攝這場戲時,更獻出螢幕初吻,直言:「錫嘴比較尷尬」。

昨晚(1日)一集重頭戲,非「萬國城最後一位處女」KK(陳星妤飾)獻出初夜莫屬,劇情講到Marco(關楚耀飾)向KK承諾會跟太太離婚,並愛她一生一世,KK被Marco真誠打動,獻出寶貴初夜。雖然播出的畫面未有激烈的床上戲,僅得二人在床上親吻的鏡頭,但就以一片玫瑰花瓣落地作為隱喻交代,饒有意味。

講到獻初夜場口,陳星妤透露:「呢場戲原本係劇集開拍初期就要拍,但當時係直情未同關楚耀拍過對手戲,所以擔心演得唔好,驚個感覺出嚟唔夠愛,後來改咗後期啲先拍,最終出嚟嘅感覺都OK。」陳星妤續指為該場戲獻出螢幕初吻,她說:「拍攝前關楚耀都有叫我自然啲、放鬆啲,同埋導演都有指示我點樣去做,錫嘴係比較尷尬,今次都係一個難忘嘅經驗,當畀自己壯吓膽,希望以後可以更加駕輕就熟。」

昨晚另一焦點落在趙碩之飾演的媚媚身上。單親媽媽媚媚因舞小姐身份曝光,令兒子在學校被同學欺凌,媚媚帶兒子到學校投訴,豈料校方為保聲譽反過來勸她為兒子轉校,令媚媚情緒失控爆喊怒吼:「我嘅職業唔係叫做雞,只係夜總會侍應,我咁辛苦送個仔嚟呢間學校,就係想佢學識尊重人,但原來你哋唔識教……」、「我工作唔係人人接受到,我明,但至少冇偷冇搶,我對得住佢,對得住自己,對得住所有人,點解唔可以當我係普通人……」

趙碩之近兩分鐘的爆Seed場口道盡舞小姐辛酸,獲不少網友同情。趙碩之坦言親情線是她接拍《一舞》主因,她說:「呢場戲難度好高,收到劇本當晚決定接呢部劇,第二日就入劇組圍讀。雖然時間比較倉猝,但我都有請教多位前輩同埋做足功課,當大家對完場戲,編劇、導演組同部份演員都以熱烈掌聲給予肯定,係我從影生涯內從未發生過,我亦都好開心正式拍攝時發揮得好。」

 

同場加映:【衝出嚟玩】航天城3萬呎海景室內遊樂場開幕!放電之選玩盡18大主題區

 

圖片來源:劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓