元朗街市驚見菜檔MMA!買菜男被賣菜阿姐猴子偷桃唔放手 網民反應兩極到底撐邊個?

文: 羅志宏
2023.06.04

昨日(3日)網上Facebook群組「香港突發事故報料區及討論區」瘋傳一段閉路電視(CCTV)片段,片長約1分54秒,據知事發地點為元朗大橋街市,其中一個檔口發生衝突爭執,一名菜檔阿姐在整理泡膠箱期間,疑似不慎意外砸中一名買菜大叔,於是由街市口角之爭,互相挑釁愈鬧愈激,更驚變菜檔MMA打鬥事件!

據知事發地點為元朗大橋街市一個攤檔,菜檔阿姐在路中整理發泡膠箱時,疑似砸中旁邊買菜大叔的腳,買菜大叔於是打飛踢走發泡膠箱,再爆seed粗口橫飛,繼而大聲喝鬧,二人隨即互罵數句,再發生肢體碰撞。見到菜檔阿姐起肘撞開買菜大叔,而大叔就三度推跌阿姐失平衡後退。

 

阿姐之後拿起發泡膠蓋大力拍落大叔,再用旁邊菜檔的蔬果不斷掟向大叔,繼續叫喊「打我呀!」而大叔同時繼續粗口橫飛,以發泡膠反擊。之後兩人愈打愈激,阿姐起身擒抱大叔,並抱住轉了一圈,被撻落地後再使出絕招「猴子偷桃」,瘋狂猛叫「揸你個X袋」。雖然大叔不甘示弱雙手護陰,但阿姐未肯放手,一直牢牢緊握大叔短褲部位,雙方一直拉鋸...片段到此為止。

雖然影片未有拍到最後結局,但不少網民都展開熱烈討論,各執一詞,有人留言指阿姐在大橋街市非常有名,更是「最鍾意同人嗌交」;有人就批評阿姐出手在先,「猴子偷桃」實屬缺德,也有人批評大叔出手打女人,網民反應兩極。

同場加映:【衝出嚟玩】航天城3萬呎海景室內遊樂場開幕!放電之選玩盡18大主題區

資料及圖片來源:香港突發事故報料區及討論區、東張+

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓