一舞傾城|內地掀熱門話題突破4億閱讀量 所有女主角都不敵呢位女演員一場戲爆紅

文: 羅志宏
2023.06.05

TVB劇集《一舞傾城》播出以來話題度不絕,內地同樣掀起熱話,微博話題更已突破4億閱讀量,成績驕人。今晚(5日)劇情就會講到KK(陳星妤飾)收了Marco(關楚耀飾)給的500萬分手費後,花了200萬投資俊駒(高鈞賢飾)拍電影兼自己做女主角,並成功憑處女作一炮而紅。

劇集自播出以來深受內地網友歡迎,在微博關於「一舞傾城」的話題突破4億閱讀量。其中「#一舞傾城句句誅心#」的話題,內容是趙碩之飾演的要獨力湊大仔仔的單親媽媽媚媚,眼見仔仔因自己的舞小姐身份慘受同學欺凌,遂以「媽咪唔係雞,媽媽係兔仔」氹番仔仔,這場戲惹網友同情,令人深受感動,成功勁吸逾7,700萬閱讀量,令趙碩之人氣急升,意外爆紅。

另外,今晚(5日)一集將有陳星妤吊威吔拍戲畫面,樣子甜美的星妤吊着威吔飛來飛去,其中一個鏡頭星妤從高空降落,在上升氣流影響下,星妤晒出無敵美腿,十足仙女下凡。TVB官方平台日前發出星妤吊威吔預告片,獲網友大讚:「好有明星氣質」、「KK女神,最靚女」、「樣子甜美楚楚可憐想保護她,係初戀呀。」

講到吊威吔,陳星妤受訪時透露今次並非第一次:「之前選港姐時都吊過一次,吊威吔都幾驚㗎,但又要顧住個樣,因為要做到好Enjoy咁。」問到對拍古裝有否興趣?陳星妤笑言:「我好有興趣呀,自己都好期待將來可以參演古裝片。」

同場加映:【衝出嚟玩】航天城3萬呎海景室內遊樂場開幕!放電之選玩盡18大主題區

 

圖片來源:TVB、劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓