一舞傾城|傅嘉莉床上戲挑戰從演以來最性感極限 未試過拍戲僅著貼身內衣今次豁出去

文: 羅志宏
2023.06.06

TVB劇集《一舞傾城》日前播出的一集第N度大灑鹽花,講到Paula(傅嘉莉飾)情海翻波處境,與恩客白先生(蔡淇俊飾)床上激情後,以為尋到了一生幸福依歸,豈料卻是一回潛力股肥仔復仇記。傅嘉莉透露這場戲是與蔡淇俊首日開工做要拍的床戲,更表示是從演以來最性感極限。

劇情講到Paula(傅嘉莉飾)獲恩客白先生(蔡淇俊飾)驚喜求婚,兩人甜蜜過後,白先生向Paula遞上舊相簿,原來白先生是Paula曾經嫌棄的初戀男友程宏開,今次改頭換面回來只為報仇,以悔婚羞辱Paula。傅嘉莉在這場戲展現了富有變化的演技,由錯愕、震驚、心碎、豁然接受的黯然神緒都發揮得絲絲入扣,獲讚演技有層次。

講到與蔡淇俊拍攝床上戲,傅嘉莉受訪時透露:「呢場戲係成套劇第一場拍攝嘅場口,所以印象特別深刻,估唔到第一日開工就要拍床戲。」傅嘉莉指與蔡淇俊是首度合作,大讚對方很Nice。

至於她全裸走落床穿回內衣畫面,傅嘉莉就坦言是從演以來最突破一次:「當日係着晒好貼身嘅打底,就算我以前有做Model經驗,都未試過喺咁多人面前着咁貼身嘅內衣。女仔着性感晚裝、性感泳衣同埋性感內衣,係三個完全唔同感覺,以前拍攝都試過着晚裝同泳衣,但性感內衣真係未試過。」

 

同場加映:【衝出嚟玩】航天城3萬呎海景室內遊樂場開幕!放電之選玩盡18大主題區

 

圖片來源:劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓