10月登場!香港群山絕景特色郵票 港人最熟山嶺:獅子山日與夜+鳳凰山夢幻黃昏

文: U Magazine
2023.07.03

大家仲有冇用甚至儲郵票呢?7月起香港郵政新推6個不同香港主題的特色郵票,當中包括香港最引以為傲的自然山景,而這些群山絕景都出自香港攝影師鏡頭,收藏價值極高!

============

同場加映:
【家居達人】專家分享床單小知識! 點樣揀床單?清洗方法+次數?

============

香港郵政自今年7月25起推出6個具有香港特色的新款特別郵票,當中包括本地文化、自然景觀、城市以及交通發展等等,好適合買來送畀到港旅遊的朋友,或即將離港移民的朋友。

是次系列最特別的主題一定是「香港自然景觀–群山」,因為郵票上的靚景都出自香港知名攝影師袁斯樂的鏡頭,每一張都展示出香港群山獨特風景。

↓↓ 一Click即睇!↓↓

 

↓↓ 一Click即睇更多款式!↓↓

[info]
香港郵政
網址:https://www.hongkongpost.hk/tc/home/index.html

text/la
圖片來源:香港郵政、Kelvin Yuen

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓