Netflix新收費!「共享帳戶」正式玩完! 不能再共用account睇電視 新增額外成員方法教學

文: U Magazine
2023.06.13

幾星期前開始傳Netflix改政策,將會取消非同住者使用「共享帳戶」,但大家一直如常睇到,最初以為「唔關香港事」!不過,近日終於「殺到埋身」,陸續有人發現電視開始不能睇Netflix,雖然手機及平板仍然睇到。究竟新收費要幾多錢?還能share account用嗎?

============
同場加映:
【家居達人】潮濕天氣保養鞋履6招 著2日擺3日?塞報紙免發霉!

============

Netflix香港區3種收費計畫
香港區推出了3種Netflix方案,分別為基本(每月68港元)、標準(每月78港元)及高級(每月93港元),可供觀賞的裝置數目、新增非同住成員數目及畫質都各有不同,用戶可以根據自己的需要去更改及增值。

Netflix方案基本標準高級
收費每月68港元每月78港元每月93港元
裝置數目
  • 可在1部支援裝置上觀賞
  • 可在1部支援裝置中下載
  • 可同時在2部支援裝置上觀賞
  • 可同時在2部支援裝置中下載
  • 可同時在4部支援裝置上觀賞
  • 可同時在6部支援裝置中下載
新增非同住額外成員不能最多可加1位(另加28港元)

最多可加2位

(每位另加28港元)

畫質高畫質全高畫質超高畫質
(Netflix沉浸式音效)

最多可以有幾多人一齊用?
香港應該有很多人都使用Netflix的家庭方案,最多可供4個不同住的人同時用不同的裝置觀看節目。但新方案推出之後,雖然可同時在4部裝置上觀賞,但卻不能是非同住的電視!換句話說,如果想於電視睇Netflix,就必須購買標準或高級方案,再另加$28新增1或2位非同住「額外成員」。

何謂「額外成員」?跟以前有什麼不同?
Netflix帳戶只限同住者共享,而「額外成員」將擁有自己的使用者、帳戶和密碼,但會員費用必須由邀請他們加入的人支付。無論在家或出門旅行,都能從任何裝置觀賞Netflix,不過,同時只能使用1部裝置觀賞;亦可以下載影片,但一次只能下載至1部手機或平板電腦。另外,「額外成員」只得1個使用者,無法建立額外使用者,而且啟用帳戶的國家/地區必須與帳戶擁有者相同。

如何新增額外成員?
1. 購買額外成員名額
2. 以電郵邀請額外成員
3. 額外成員收到電郵後,只要按指示設定自己的帳戶,即可以自己的戶口觀賞Netflix

 

text/ Katty
photo/ Unsplash、Netflix官網

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

【搶先送❗】Rollink可摺疊行李箱🧳!

↓ 全球最薄!免費成為全港首批用家 ↓

↓ 全球最薄!免費成為全港首批用家 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓