車主大呻Tesla唔保值 Model S折舊價只值3.9萬?

文: U Magazine
2023.06.19

作為電動車龍頭的Tesla,不論一手或二手車於香港市場都有價有市。但最近有車主出PO,大呻架車只值3萬幾港元,折舊價相當驚人,引起一眾車迷討論。

============

同場加映:

【蝸居睇樓團】大埔舊樓重整佈局變日本木調窩居+吸濕珪藻土特色牆

============

 

打算原廠換車 被折舊價嚇親
早前有美國Tesla車主於社交平台出PO,表示自己原本想將一部2014年款式的Tesla Model S ,攞返原廠希望換車,但經過評估之後,折舊價只剩餘5,000美元(約39,122港元),相比同款Model入門價71,000美元(約555,532港元),折舊約93%。
雖則車主部車車齡、里數都偏高,但根據車主所說,原廠檢修員表示車輛狀況不錯,而電池亦未到要更換的程度,慨歎不至於只值這個價錢。此文一出,引起不少車迷討論,質疑Tesla或電動車的保值能力。

香港二手價更高
不少網民看到車主的PO文,建議他可以出售予二手車行,有望可以20,000美元(約156,488港元)比原廠約高5倍售出。至於香港Tesla的二手價方面,綜觀兩大二手車網站,價錢大概約於13萬港元至20萬港元不等,需視乎車齡、里數及狀況而定。有意買入Tesla的準車主,不妨考慮一下。 


text/Minna
相片來源:teslamotors@IG、tesla_hk@IG、經濟日報圖片庫

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓