大埔舊樓重整佈局變日本木調窩居 高級開放式廚房、女屋主畫室、吸濕珪藻土特色牆

文: U Magazine
2023.06.26

打算做業主嘅朋友相信都會諗過「買新樓定舊樓好呢?」睇過唔少住宅單位,我個人覺得舊樓嘅間隔可塑性高好多!好似今次介紹嘅大埔約35年樓齡、3房單位,設計師依主力牆延伸出開放式廚房中島,仲打通3房改建出女屋主畫室同闊落主人房㖭!

3房單位約590平方呎,2人入住算是闊落夠住。單位原則格局先有窄長玄關走廊,然後就會看到寬敞客飯廳,客飯廳盡頭就是睡房、浴室。

玄關呈長方型,如擺放傳統鞋櫃難免覺得笨重,所以設計師為屋主訂做開放式鞋架。雖然要勤清潔以避免臭味,但都提醒屋主存放的數量,不怕囤積太多鞋。

為了保留客飯廳難得的空間感,設計師盡量將儲物櫃就靠牆擺放,而且分有一高一低,不全用到頂櫃體,視覺上就有綬衝區。

 

惟獨3房面積都偏細、唔實用,所以設計師決定將3房打通,重新規劃整個空間,劃分出採光度好的書房兼畫室及寬闊嘅主人房。

【INFO】
設計團隊:1sec.Left
網址:https://www.1secleft.com/

裝修支出表:
清拆工程 $40,000
泥水工程 $130,000
水喉工程 $35,000
油漆工程 $55,000
傢俱及木器工程 $325,000
門套及玻璃工程 $40,000
電器工程 $75,000
雜項工程 $40,000
--------------------
總數 $740,000

text│Priscilla
Photo│Him

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓