去公廁必犯謬誤!廁板舖滿紙巾原來仲唔乾淨? 專家︰反而接觸更多細菌、含菌量更高

文: U Magazine
2023.06.23

公廁陷阱多多,特別係女士去廁所好多嘢要注意,又唔可以掂到廁板、又要顧住啲衫褲唔好掂到周圍、月經期間更加麻煩!有啲人習慣用無影櫈,有啲人會用大量廁巾舖滿廁板諗住會乾淨啲,原來仲唔乾淨?!即睇原因啦!

============
同場加映:

【家居達人】專家教洗冷氣機7大必知 滴水點處理?

============

根據紐約大學朗根醫學中心微生物和病理學臨牀教授 Philip Tierno 博士表示︰廁板其實比廚房的水槽和洗手間的門把乾淨。

很多傳染病菌比如皰疹很少在馬桶座上發現,離開身體後 10 秒就會死亡,所以一般不會接觸到。而真正依附在廁板的細菌,大多都是皮膚表面常見的微生物。

加上廁板跟馬桶表面堅硬,能大大減少細菌依附。而經血液、體液傳染的病如愛滋、寨卡病毒,都是在你的傷口觸碰到這些患者血液、體液時才有機會感染。

另外,有研究顯示如果沒有蓋上馬桶蓋沖廁,細菌都會通過一個叫霧化的過程散播到空氣中。而紙巾輕薄的特質容易讓細菌依附在上面。所以公廁的廁巾隨時會有大量細菌,當你以為把廁紙舖在廁板可以阻隔細菌,但其實含菌量可能更高!

博士Philip 表示只要跟隨基本清潔步驟就能有效減少細菌感染。如廁後洗手前,不要觸碰你的鼻子、眼睛、嘴巴或任何傷口,防止細菌進入人體。同時正確使用洗手液清洗雙手,特別是指甲。離開洗手間時也要用自備的紙巾墊著手把開門,否則便功虧一簣。

Text/Circle
Photo/Pinterest

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓