隱門|黃智雯終極黑化一秒奸笑得逞眼神演技不寒而慄 狠樣對鏡爆Seed屈人強姦兼勾佬

文: 羅志宏
2023.06.22

TVB劇集《隱門》劇情引人入勝,日前一集講到心月(黃智雯飾)受不住「衰老公」Mike(黃子恆飾)幻影糾纏企圖跳海,並向好友子喬(陳展鵬飾)還原「殺死」阿Mike經過,原來她把會導致Mike嚴重敏感的番紅花加入麵包內,一怒之下動殺機⋯⋯之後的一抹奸笑更盡顯機心,獲讚「眼神很有戲」。

對於黃智雯的黑化,網民大感驚嘆,期待後續劇情有更驚人發展之餘,更期待心月大戰葉嘯天(吳岱融飾)。而在今晚(22日)一集,心月將終極暴走,為了拆散子喬(陳展鵬飾)與Madam Yeung(湯洛雯飾),借用鄰居身上氣味勾引子喬之餘,更誣陷Mike曾強姦自己搏取子喬同情。

 

黃智雯全程柔弱落淚,最終一個得逞眼神極級心寒;另一幕黃智雯同樣大晒演技重頭戲,在與亡夫「幻影」對質場口裡,黃智雯對鏡自言自語的,將高冷狠毒面展露無遺,演活奸角的層次式變化。

對於角色大暴走,黃智雯指過程既痛苦又「歎」:「我睇劇本見到心月後面同之前咁大反差,我都即刻覺得原來女人要報復起上嚟都幾恐怖。呢個角色同我以往好唔同,佢好玩在係一路呃住觀眾佢係善良嘅,但去到後段原來有咁終極嘅反擊,所以我係歎緊個角色,作為演員都會好夢寐以求做咁激烈嘅角色。」

 

 

 

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

圖片來源:劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓