超搶手!日本DAISO 新出懷舊電話型座枱小風扇

文: U Magazine
2023.06.30

嘩!這部懷舊電話好得意呀!睇真啲,原來是一部小風扇!日本近年流行懷舊的東西,所以這部DAISO懷舊電話型座枱小風扇一出便非常受歡迎,不少分店都賣到斷貨,好搶手!

============

同場加映:

【家居達人】專家教洗冷氣機7大必知 滴水點處理?傳出臭味有原因!條喉塞咗DIY吹得通?

============

這部「黑電話型扇風機(USB式)」,雖然不是最傳統的轉盤式,但外型非常別致,像真度都相當高。

 

用法非常簡單,只需將USB線連接電腦或USB插頭即可使用。

1字按鈕是On/Off掣,其餘2~0字是假的,沒有實質用途。

中間的部分是出風位置,風口向上,角度可作輕微調節,雖然未必可以調校到你想要的角度,但風力很強,不過比較嘈。

另一個用途,就是可以作電話架!女生們亦可以放鏡子,用來化妝。

雖然話筒可以拎起,但卻沒有實際用途。

這個風扇連稅為550円,其實都好抵買,用來放在屋企或辦公室的書枱都不錯!

text/ Katty
photo/ michill@海原藍

 

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!