40歲蔡卓妍瑰麗酒店Staycation浴缸打卡晒浴照 鏡中倒影洩蜜疑反射百億男友身影?

文: 羅志宏
2023.06.27

現年40歲的蔡卓妍(阿Sa)與百億男友石恆聰(Anthony)拍拖5年多,雖然經常Long D分隔兩地,但二人感情穩定。近期放大假周圍旅行的阿Sa,日前就返到香港小歇,又去到香港瑰麗酒店(Rosewood Hotels)Staycation,並在社交帳戶上分享靚相,不過就好似不慎在鏡中倒影洩蜜!

阿Sa日前在社交帳戶上分享到酒店Staycation的靚相,表示與一班好姊妹、好閨蜜度過了一段美好的時光,又Hashtag「我無醉」、「真係無」、「講堅」、「豉油王炒麵」、「焗豬扒飯」,似乎是閨蜜間的圈內笑話(inside joke)。

 

見到阿Sa貼出兩張酒店浴室的靚相,身穿浴袍的她躺在沒有水的浴缸裡,一臉紅紅高舉V字,非常風騷。不過,有眼利的網民就在相中的鏡中倒影發現蛛絲馬跡,見到阿Sa背後的鏡子反射見到一位身穿白Tee的男子的身影,被懷疑是男友Anthony,似非此趟並非與閨密同行!

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

圖片來源:IG@蔡卓妍

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓