數你條命|吳若希驚爆秘密斷言否認會追第三胎 意有所指自爆:「有啲手術上面嘅嘢做咗」

文: 羅志宏
2023.06.28

TVB 82台J2全新風水命理節目《數你條命》 昨晚(27日)一集《數你條命》主題是「數數子女命」,J2er主持吳兆麟(Alan)及陳欣茵(Sonya)邀來洪永城(Tony)的太太梁諾妍(Inez)、吳若希(Jinny)及其弟弟吳梓楓擔任嘉賓,今集大談「生命密碼公式」,期間吳若希自爆一大秘密!

《數你條命》新一集由師傅公開「生命密碼公式」,以農曆出生日期為基礎計算出來的數字組合,推斷一個人不同年齡階段的相關磁場。本集探討內容主要圍繞親子關係及子女學業運等,其間更談及「花生指數」極高的添丁話題;對此兩位星級媽咪各有不同看法,吳若希(Jinny)一被問到會否追第三胎時,即斷言表示不會,並意有所指謂:「正常嚟講,呢5年都應該安全嘅,舊年有啲手術上面嘅嘢做咗。」

至於梁諾妍(Inez)則透露由於洪永城的媽咪是Twins,故想知道自己將來會否也有機會佗孖胎,並謂當初佗囡囡Amber時發現不是孖胎時,已搞笑投訴老公「渣」;對此師傅指Inez因坐擁打孖上數字磁場,故確實有機會佗孖胎,只是剛剛錯失了一次大好機會,最快要等到45歲,Inez聞言即大笑︰「我ok呀,唔知Tony得唔得。」吳若希聞言大笑之餘,更盞鬼搭嗲:「到時可以人工。」

 

 

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

圖片來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓