滅蚊小知識!揀電蚊拍有貼士 4大重點要留意 原來呢樣嘢愈多愈易打到蚊?!

文: U Magazine
2023.06.30

啪!啪!香港一到春夏天就群蚊湧現,特別係近山或者近街嘅屋企,每晚瞓教總會有蚊係耳邊叫,嚴重影響睡眠質素!除咗蚊怕水、蚊香、蚊膏之外,唔少人都會揀返枝電蚊拍長放家中,想知點揀先係最好,即睇下文!

============

同場加映:

【家居達人】專家分享床單小知識! 點樣揀床單?清洗方法+次數?

============

1. 電壓︰愈高電壓嘅電蚊拍通常可以愈快消滅蚊子,常見電蚊拍電壓大概為 2000~3000V,有些甚至能達到 4000V 左右,用來電擊蟑螂或蒼蠅都無問題。不過提醒大家高電壓容易產生火花,使用時要小心,建議大家依照想要電擊的昆蟲種類來挑選。

2. 層數︰電蚊拍的網面層數直接影響蚊子躲過電蚊拍的機會,所以層數愈多,網格密集度也愈高,蚊子亦愈難逃脫。目前市場上的電蚊拍款式有 1 至 4 層選擇,建議購買三層或四層電網,不但較小的蚊蟲難以通過,防觸電效果亦較好。

3. 附加功能︰除咗手動打蚊之外,新式電蚊拍已加咗好多功能,例如誘蚊光照明,具有誘捕蚊光(通常為 LED)功能的電蚊拍會發出 UV 紫外光吸引蚊子主動靠近,有效提升捉蚊機會。另外,有摺疊伸縮功能的蚊拍可調整長度或網面角度從而捕捉停在天花板或角落等難以電擊的蚊子。

4. 充電方式︰一般電蚊拍分為電池與 USB 充電式,前者適合不想常常充電的人,正常情況下一顆電池大概可支撐電蚊拍使用 1 至 2 年。建議使用碳鋅電池,可避免電蚊拍在反覆放電的過程中對內部的電路板造成影響,同時可降低漏液狀況,避免整枝毀壞。後者則較為環保且不需要經常更換電池,隨時充電都得。

Text/Circle
Photo/Pinterest

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓