活用DAISO伸縮棒!日本慳錢達人教你7個意想不同的用法

文: U Magazine
2023.06.30

應該每個人屋企都總有一兩支伸縮棒,又平又好用。不過,大家主要都是用來掛衫或是掛窗簾吧?日本人非常善用這些100円店買回來的伸縮棒(雖然未必款款都是100円),最近有家居慳錢達人在IG分享了7個大家未必會諗到的用法,不妨睇下啱唔啱用?

同場加映:

【家居達人】專家分享床單小知識! 點樣揀床單?清洗方法+次數?

============

日本Daiso推出了很多不同長短、粗幼的伸縮棒,又平又好用。

1. 掛垃圾袋
配合磁石掛鉤,可以黐在雪櫃或洗衣機上,用來掛垃圾袋、膠袋或毛巾都得,方便又慳位。

2. 活用牆壁
如果浴室或廚房有狹窄的地方,可以在牆壁上放上兩條伸縮棒,再用索帶綁上鐵架,可以掛鏡子或雜物架。

3. 活用頭頂上的空間
另外在100円店買一對牆角用的掛鉤,就可以有多個空間放雜物,例如這個又「阻定」又會碌來碌去的抗力球!

4. 掛廚房用具
善用廚房的空間,這樣掛起來,煮食時可以隨時拿來使用,方便又就手。

5. 掛帽子
將心愛的帽子像這樣掛起來,方便襯衫又不怕變形。

6. 增加晾衫的空間
香港寸金尺土,屋企入面很少地方可以晾衫。有了伸縮棒,就可以增加晾衫的空間,加快乾衣速度。

7. 用來放輕巧的東西
用兩條就可以變成雜物架,如果是廁紙的話,一條就夠!

text/ Katty
photo/ IG@setsuyaku_sensei、mog@mogblog

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!