傳30歲Jer柳應廷秘密撻著MIRROR化妝師 疑似姊弟戀地下情因情侶帽洩蜜?

文: 羅志宏
2023.07.03

Jer柳應廷被爆拍拖傳聞!MIRROR成員近日連環被爆戀情,繼姜濤後就有Jer柳應廷被報道爆出秘密拍拖,疑似撻著MIRROR化妝師Rainbow。報道指有人爆料稱Jer與化妝師Rainbow疑似秘密拍拖的「痕跡」,令這對同年相差幾個月的姊弟戀洩蜜?

現年30歲的Jer柳應廷,被報道爆出秘密撻著MIRROR化妝師Rainbow,並曾在今年5月因戴上情侶帽而令地下情洩蜜。而在Rainbow的社交帳戶所見,上月31歲生日的Rainbow在工作期間獲得12位鏡仔買蛋糕慶祝,更捧住蛋糕影大合照,影片裡更見到Rainbow與Jer格外有互動,Jer手持風筒吹她的頭髮,而Rainbow亦分享寫道:「柳先生送畀我嘅吹風效果。」

據知,Rainbow近年經常與MIRROR十二子合作,曾在IG上分享與Jer的工作點滴,寫道:「平時化妝嘅時候,大佬成日都分享音樂,會分享佢黎緊出嘅歌係點~某一天化妝...佢話嚟緊個MV有你最鐘意嘅星星,星空 咁我當然好興奮,佢又繼續講件事係點點點~直到拍攝MV個兩日 我記得真係好感動~默默淌淚」,以「大佬」稱呼Jer,似乎關係匪淺。

不過,花姐對於MIRRO成員接連被爆出拍拖傳聞,亦一樣未有任何正面回應,直斥報道失實。而事實上,Jer柳應廷在入行後曾公開承認有一名圈外女友Kelly,可惜拍拖維持了5年,便在2021年12月傳出分手,感情生變,亮起紅燈,其後分手收場。

 

同場加映:【香港周圍遊】teamLab期間限定展7月登陸九龍灣!6大展區曝光/鯨魚小山谷/發光波波屋

 

圖片來源:IG@Jer、Rainbow、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓