網民熱議:邊一個品牌嘅電視機比較好? Samsung畫質靚?TCL性價比高?Sony售後服務一流?

文: U Magazine
2023.07.04

電視機相信係大部份人屋企必備嘅家電之一,而當選購電視機時,揀邊一個品牌嘅電視機又會較好呢?最近有網民就喺Facebook嘅一個家居群組上發文求助,問有冇電視機嘅好推介,就引起一眾網民對應該選購邊一個品牌嘅電視機作出熱烈討論!

============

同場加映:
【家居達人】專家分享床單小知識! 點樣揀床單?清洗方法+次數?

============

電視機推薦|Samsung畫質好?Panasonic有高達5年保用?

該網民於Facebook「家居維修交流平台」發文指自己打算購買電視機,並問到一眾網民對於電視機嘅推介:「想買電視機,大家有咩好介紹」,有網民就留言推介韓國品牌Samsung嘅電視機,並指其畫質相當優良:「買Samsung Crystal 4K系列,真心好用」、「我都係samsung,畫質好好」,亦有網民推薦日本品牌Panasonic出品嘅電視機,並指Panasonic嘅電視機有多達5年嘅保用:「一定係panasonic,唔係因為佢個牌子係因為佢有五年保用」,但有網民則指購買Panasonic嘅電視機並使用一段時間後,發覺電視機畫面間中會呈現奇怪嘅顏色:「買左(咗)pan記(意指Panasonic)睇左(咗)兩個月頂唔順有時的怪色,換返sony了」

有網民指Samsung的電視機畫質十分優良。



雖有網民指Panasonic電視機的保用期高達5年,但有網民亦指電視機畫面卻間中會呈奇怪的顏色。


電視機推薦|TCL價錢相宜、性價比一流?

亦有不少網民推介中國內地品牌TCL嘅電視機,並指其價錢相宜,而且性價比高:「TCL,性價比高」、「TCL的國際版OK!一直用開Sony,但去年因攪(搞)展覽買了部TCL,覺得不錯」、「留意吓市面上的TCL發現質素和評價都唔錯,而且價錢係Sony的一半都唔洗(使)。所以如果下次換機一定要試吓TCL」,不過有TCL電視機嘅用家就分別表示,電視機畫質參差,更有出現背光閃爍嘅問題:「信唔過囉,我就係見display個色比其他機靚買左(咗),點知送到黎(嚟)畫質仲衰過屋企9年舊機」、「我買咗部50寸(吋)TCL,出現背光閃,幾個月總代理派人睇咗幾次,都冇解决問題,現衹有調高亮度(8成亮度以上)減小(少)背光閃問題,各位兄台買前要考慮!」

有網民指內地品牌TCL的電視機性價比高,絕對值得一試。



有TCL電視機用家則指其畫質比起用了9年的舊電視機更差,電視機亦有出現背光閃爍的問題。

電視機推薦|Sony耐用又高質?售後服務又夠貼心?

而另一日本品牌Sony所出品嘅電視機就獲最多網民留言推薦,並大讚Sony嘅電視機非常耐用之餘,亦比起其他品牌電視機有更好嘅畫質以及音質:「Sony啦!仲要㨂(揀)隻係外置火牛嗰隻。包你可以用十年八年以上」、「Sony唔錯,我當時喺百老匯買15000蚊,用到宜家,都有10年」、「真心sony,畫質音質都係最好(我覺得)」

有網民更分享自己購買Sony電視機後出現損壞並需維修一事,並從此指出Sony嘅售後服務一流:「買Sony,我八個月前買左(咗)部50X90J,睇左(咗)大概六個月左右就突然間冇咗畫面,我叫Sony廠師傅嚟整,佢話我個顯示屏壞咗,成個顯示屏幫我換咗,但係之後仍然都係突然冇左(咗)畫面,再搵師傅上嚟,佢話要將部機搬返去廠整,佢返廠果(嗰)大概一個月時間佢借咗部電視俾我睇住先,雖然部機買左(咗)冇幾耐就壞,有時電子嘅嘢好難怪得佢,但係Sony呢啲售後服務態度,我就覺得幾窩心。所以我覺得買機最緊要係佢啲售後服務,選擇買Sony機係無錯嘅」

有網民認為Sony電視機的畫質及音質都一流,而且非常耐用。



亦有網民分享自己曾於電視機維修期間,Sony暫借了另一部電視機予自己使用,認為其售後服務令人窩心。



text/Jonathan
photo/HKET圖片庫

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓