16萬搞掂!217呎納米新樓變出22個收納位 3大慳錢貼士:玻璃、櫃面、弧角著手!

文: U Magazine
2023.07.06

預算唔多又打算上車,多數都選擇細呎數的納米樓單位,但有限空間又要點樣規劃好呢?今次介紹的納米新樓實用面積只有217呎,屋主用16萬裝修新家,當中不乏港人最需要嘅儲物空間,一齊睇睇設計師點樣為屋主設計新家喇!

建閣樓 倍化空間
納米新樓普遍都高樓底,設計師善用特點設置高身傢俬,運用上下兩層區分空間,從而在單一位置變出兩個活動地方。

要保留空間感和光猛程度,傢俬閣樓主要以白色為主,再搭配淺木色以呼應單位交樓標準的風格,感覺舒適。


傢俬閣樓變出 22個儲物位

港人生活上最大需要莫過於收納空間,設計師應屋主要求及生活習慣而劃分出大小不一的儲物位。

設計師留意到廚櫃空間有限,所以在面向開放式廚房的一面做了活動式層板,屋主可自行調節每層的高度,下層個儲物櫃大細更足以放入一個細型雪櫃!

電視兩旁和下方都隱藏收納空間。


傢俬閣樓由玄關一直延伸到單位入面,考慮到走廊較窄,故加入清鏡,利用鏡像反射來放大空間。


就連梯級都係櫃桶!

閣樓比想像中闊落,沒有壓逼感。

儲物又點少得床頭櫃呢!


3大慳錢貼士

設計師分享,如果裝修預算不多,就可以在細節位慳點成本,例如櫃身的圓弧位、玻璃款式和燈具數量。


燈具有燈帶、滲燈、射燈等類型,減少數量的話,就可以揀選些照明範圍較大的款式,那就不怕屋企唔夠光!


近年大家多數會揀波浪紋、條子玻璃款式,為單位增添設計感,設計師建議可以揀選清玻璃或磨砂款式。


【INFO】
設計團隊:IN Interior Design 室內設計公司
網址:https://www.facebook.com/IninteriorD

裝修支出表
前期準備工程 $2,000
油漆工程  $6,000
傢俬工程  $129,000
雜項      $10,000
電工工程 $13,000
----------------------------
總數:$160,000

text/Priscilla
Photo/Jay

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓