日本LOFT 炎夏對策 人氣產品Top 5!喺屋企唔使黐笠笠!

文: U Magazine
2023.07.04

今年夏天好似特別熱,雖然在屋企一定會開冷氣,但有時想慳電,不想把冷氣校到太低溫,如果想涼快一點,可以怎樣呢?日本有電視台就訪問了大型雜貨店LOFT,看看今年哪些消暑產品最受歡迎?

============

同場加映:
【家居達人】專家分享床單小知識! 點樣揀床單?清洗方法+次數?

============

名古屋的愛知電視台,最近於節目中採訪了市內的大型雜貨店「榮LOFT」,代表古賀悅子表示,天天氣又濕又熱,最近有很多人來買炎夏對策的產品。

第5位:日本製藺草枕頭

觸感清爽,吸濕性高,夜晚瞓覺時經常出汗的朋友最適合!LOFT負責人指,因為可以有效消除汗臭,所以瞓晏覺都好啱!

第4位:yucuss毛巾衫

毛巾質地的家居服,可以吸收汗及水分;size比較大,非常舒適,用家激讚。

第3位:PRISMATE 3WAY小型風扇

比較扁身,容易拿到不同的地方。風扇頭可以自由轉角度,後面更有掛鉤,可以掛在任何地方,更可掛於牆上。

第2位:Coolist Scalp Cooler

夏天沖完涼洗完頭,有時都會流汗,這支Scalp Cooler配合薄荷的成分,洗髮後搽在頭皮上,遇到風筒的熱風,都會感到涼快!配合了植物成分及護膚成分,非常適合夏天用來保養頭皮。

第1位:KNEIPP浴鹽 Super Mint

由天然鹽及香草製成的入浴劑,香草的香味能令全身放鬆。雖然夏天沖花灑涼會比較涼快,但仍有不少人喜歡浸浴,這款加了薄荷成分,就最受歡迎。

text/ Katty
photo/ テレビ愛知

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓