攞獎遊戲總監都撑! MacBook Air 打到 3A 大作 唔洗買家用遊戲機?

文: U Magazine
2023.07.04

Mac 機一直於剪接執相機能方面領先,但講到打機多年來近乎無影無蹤——不過自從自行研發 Apple Silicon 後,M1 M2 晶片更迭,要玩 3A 大作都無問題嘞不過!當然 Mac 機打機都有優勢有缺點!

============

同場加映:
【家居達人】專家分享床單小知識! 點樣揀床單?清洗方法+次數?

============

我講無用,最好交由遊戲開發者解說!剛剛於蘋果 WWDC23 獲得 Visuals and Graphics 遊戲部門大獎、《Resident Evil Village》的製作人神田剛及其團隊,就接受了我們訪問,講講係 Mac 機整 3A 大作到底係點?

▌3A 大作於遊戲界等同電影界的超級大片,都是花長時間、花鉅額投資、花費大量人手開發的遊戲。

 

 

神田剛對於獲獎表示高興,因為是第一支日本團隊攞到這個獎,同時也是對《Resident Evil Village》畫面的肯定——無論是流暢度以及畫質,都有不輸家用機的效果,這些皆歸功於 M1、M2 晶片、Metal 3 內的 MetalFX Upscaling 以及 ProMotion 顯示。

至於移植後有沒有哪一幕最體會到?神田剛笑說很多場景都出色,但團隊最推薦的是開首 Chris 遇上眾多敵人時,由於同一時間畫面上有不同事件發生,正好證明新一代 Mac 機效能的進化。


▌神田剛及兩位拍檔木本雅博及岩崎秀介。


▌所以配備 M2 晶片的 MacBook Air 打機都有不輸家用機的畫面細膩。

 

而 Apple Silicon 的 Unified Memory 就可以令 CPU 及 GPU 有更好的傳輸,為開發遊戲帶來助益。對於盡可能把遊戲移植到不同平台的遊戲商如 CAPCOM 來說,把 3A 搬到 Mac 機上就比以前容易得多。似乎也可以期待有更多大作移植——甚至是首發上架?

 


▌神田剛自己打 Mac 版《Resident Evil Village》時都會用手掣,MacBook 支援藍牙手掣,就連 PS5 手掣都用到。

 


▌如果家有 Apple TV,想 AirPlay 到電視上、甚至配合 HomePod 都可以,打動作遊戲實際操作都未見遲緩延誤。

 


▌最新 MacBook Air 15 吋勁薄,只有 11.5mm,3.3 磅,慳位輕巧,出外工幹閒時打機,輕鬆啦。

 

 

▌用 Mac 機打機要考量的可能是硬碟容量問題,例如《Resident Evil Village》就要 8GB,如果是一機工作玩樂兩用,或多或少都會佔走空間。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓