淘寶群分享安裝無GU標誌熱水爐疑犯法 網民炮轟︰累死人、報警舉報咗、犯法仲擺上網

文: U Magazine
2023.07.04

雖然淘寶乜都有得賣,但電器用品方面最好就可免則免,始終內地同香港嘅電壓、插頭、安裝方法唔同,萬一貪平買咗返嚟用幾用就爆炸或火燭就得不償失,累人累己。最近有網民於Facebook群組「淘寶開心share」中分享一張已接駁喉管且安裝完成的熱水器照片,帖文一出即惹來眾人熱議!

============

同場加映:
【家居達人】專家分享床單小知識! 點樣揀床單?清洗方法+次數?

============

網民貼上照片並寫了「真係唔洗GU都用到」,帖文引來近400個留言,網友們炮轟樓主使用不符合香港機電工程署標準的熱水爐,加上喉管安裝過於簡陋,認為樓主不但妄顧周邊鄰居安危,更已違法。

在照片中更見到熱水爐機身印有簡體字的「10L 數碼恆溫」字眼,懷疑樓主貪平在淘寶購買熱水爐後自行安裝。不少留言直斥︰「用到同犯法係兩件事」、「真係PK又自私,賤人一名!」、「住你上下左右嘅單位真係慘」、「爆炸咗累埋其他人」。

眼見群情洶湧,樓主現身表示安裝熱水器的人並非自己,照片拍攝的地點亦非其居所,只是「出去做嘢見到」便拍照分享,更表示「返工成日見到」以及「影相唔犯法」。

不過網民不接受解釋,更認為就算不是自己,見到違規熱水爐亦應向相關部門舉報。甚至有人將帖子截圖經警方網上報案系統投案。

根據機電工程署資料,所有在香港供應或售賣的住宅式氣體熱水爐必須已取得機電工程署氣體安全監督批准,已獲批准的住宅式氣體用具均會附有一個「GU」標誌,以便市民辨別及選購。而安裝電熱水器必須由註冊水喉匠及註冊電業工程人員,分別負責其水管及固定電力裝置安裝。

另外法例列明,任何人如使用據他所知是根據《電力條例》第25條禁止使用的電氣產品,或拒絕就電氣產品的來源地及目的地作證或交出文件,或隱瞞證據或文件,首次定罪可處罰款5萬元,因相同罪行再被定罪可處罰款10萬元;無論首次或再度定罪,均可判處監禁6個月。所以該網民實已違法。

雖然9成留言都怒插樓主,但仍然有網民發表「持平」意見︰「我又奇怪了,你哋咁鍾意淘大陸野,又話人哋唔安全?其實係乜野心態?重點係無知的可怕,貼個GU就話一定安全,被煤氣公司劏到成隻狗咁,都覺得自己好正。其實一個煤氣爐有幾高科技?人哋D民生電器正常到死,重點係先進好多。好心啦香港人,一味投訴,欣賞下人地嘅技術」豈料再引來網民一番炮轟。

【INFO】
機電工程署網址︰www.emsd.gov.hk

Text/Circle
Photo/淘寶開心share@Facebook群組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓