貓咪齋睇樣都可以分辨係男定女?日本貓奴分享3個小心得

文: U Magazine
2023.07.08

貓跟人類不同,未必望一眼就分到性別(雖然人都未必得),有時你看上去以為是貓仔,但原來是女孩子!最近有位養了20多年貓的日本奴才,就表示原來貓咪有些特質,睇樣都可以分辨是男或女,大家又不妨望下家中的主子,睇下有無錯?

============

同場加映:
【家居達人】專家分享床單小知識! 點樣揀床單?清洗方法+次數?

============

1. 貓仔:頭比較大

貓仔最大的特徵,是頭相對來說比較大。特別是沒有變成「公公」的貓, 因為會繼續分泌雄性賀爾蒙,頭亦會變得大。大頭的「浪浪」,很多都是貓仔,很大原因是沒有變成公公。浪浪的首領,很多時候都會是頭比較大的貓仔。相反,貓女通常都是「小顏」的。

2. 貓仔:面皮厚

貓仔面部的皮膚比起貓女厚及結實,同樣因為貓仔雄性賀爾蒙分泌較多。如果貓仔打交,面皮厚的貓會顯得較強,容易打贏!

3. 貓女:大眼睛

其實貓仔貓女的眼睛大細都差不多,不過貓女小顏,所以眼睛會顯得大一點,相反貓仔頭大,感覺上是細眼!

text/ Katty
photo/ Unsplash

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!