李佳芯自揭拍《與諜同謀》未能抽離角色 事隔7年剖白「覺得自己好似患咗抑鬱咁」

文: 羅志宏
2023.07.10

TVB節目《身體最誠實》最新兩集繼續有李佳芯(Ali)分享個人經歷,Ali在最新兩集的「Ali Says」中除了分享跟甄詠蓓學戲經歷,從而學識放開心扉同世界接軌之外,更自揭當年拍某一部劇集時未能抽離角色,要靠投入下一套劇先可以抽身。

李佳芯(Ali)在(10日)播出的第7集分享剛做演員時跟資深舞台劇演員甄詠蓓老師學戲經歷。Ali透露戲劇課以玩遊戲為主,當時其中一個遊戲是貓捉老鼠,她說:「因為我好唔想畀人捉到,所以係咁搵求生路線,甚至乎匿喺牆角或者人群之中。」惟上了六星期課後,甄詠蓓給Ali的評語是:「呢6堂裏面一直唔喺度,係一個旁觀者」。

Ali坦言對此耿耿於懷:「我已經好畀心機做每一樣嘢,點解會畀呢個評語我呢?」直到後來演出機會變多,Ali才慢慢明白甄詠蓓的「苦心」,她說:「當時嘅我只係專注唔想畀人捉到,我根本就係群體之外,冇打開心窗同人互動,名副其實只係一個旁觀者。」Ali續指因而開竅:「後來我嘗試同世界接軌,投入角色用心去同對手互動,因為我唔要再做旁觀者!」

而在明晚(11日)播出的第8集,Ali就分享工作與生活平衡的重要性,並自揭拍攝劇集《與諜同謀》時,曾因角色太過悲情而未能抽離,她說:「嗰時覺得自己好似患咗抑鬱咁,每日都淨係想匿喺屋企唔想見人,到咗夜晚又會失眠瞓唔着,直至去到下一套劇,先至可以走番出嚟!」

 

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片 

圖片來源:節目截圖、劇集截圖、TVB

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓