不正常愛情研究所|健美女教練大爆不為人知的Gym房秘聞 情侶健身室情到濃時有越界行為

文: 羅志宏
2023.07.19

J2台清談節目《不正常愛情研究所》逢周四晚11點J2(82台)播出,明晚(20)一集由J2er黃紫恩(Jojo)、胡敏芝(Karen)、陳國麟(Doniven)連同黃潤祺(Jaxson)及文頌男(Koba)主持,主題是「我的Man爆GF」。

今集「有故事的人」請來健美女教練Honey,Honey自言身形變靚後,身邊不乏男士追求,但都偏向花弗。席間Jaxson被問到會否約會像Honey般較自己年青女士時,他想也不想便回答︰「會呀,自己都鍾意做gym,同埋有同樣追求嘅人會互相吸引。」接著更展示粗壯手臂追問Honey︰「好似我咁樣啱唔啱?ok唔ok?」Honey笑言流晒口水,搞到現場各人起哄。

節目中Honey自爆在美國參加健美比賽時艷遇,更差點被即興拉去教堂結婚。另外Honey還大爆Gym界秘聞,包括失婚女士撻着Gym Room已婚老闆、情侶凌晨在Gym Room情到濃時的越界行為等。

 

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

 

圖片來源:節目截圖、TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓