Anson Lo盧瀚霆個唱「炒燶飛」!黃牛飛低至半價就買到?

文: 黃樂恩
2023.07.20

「教主」盧瀚霆(Anson Lo)個人演唱會《FWD 富衛保險10周年 x HKT 呈獻 :ANSON LO "THE STAGE" IN MY SIGHT SOLO CONCERT 2023》即將在7月26日舉行,沒想到個唱舉行前夕出現「炒燶飛」情況,網上有不少持票人「恐慌性拋售」,當中更有人以買一送一價錢出售門票,即入內文睇詳情喇!

《MIRROR IN MY SIGHT SOLO CONCERT 2023/24》在亞洲國際博覽館Arena舉行,早前(7日)MIRROR成員Jer柳應廷已率先打響頭炮,一連四晚在演唱會中唱出個人作品以及多首港台經典金曲,接下來由教主Anson Lo接力,將於7月23日起至26日期間舉行4場個唱。

近日教主Anson Lo積極為演唱會做好準備,除了排舞練歌,昨晚(19日)更在IG宣布預告推出新歌《浪漫殺死巨蟹座》,新歌由黃偉文填詞,將會在今日(20日)晚上8點在MV Teaser正式推出。還有不到一星期開唱,小編發現各大Facebook門票交易群組最近都出現「恐慌性拋售」,有手握多張門票的炒家低於原價出售Anson Lo個人演唱會門票,原價$1,080門票最平只需$850、$880的門票賣$650、$580的門票更低至$450就買到, 部分更提供消費券付款、面交不收訂。

除了Facebook門票交易群組 ,現在就連網上拍賣平台Carousell亦有出現同樣狀況,當中更有持票人以半價出售門票,當中有不少是連位,門票種類包括$1,080、$880、$580等都有,幾乎每晚都有「平飛」出售,相信是炒家們為求散飛,只好「輸少當贏」 。

其實「炒燶飛」也是經常看到的事,不少網上交易平台都會在演唱會前夕,以低於原價的門票吸引觀眾「接貨」。不過也有網民分析,指今次門票「炒燶」的原因很有可能是神徒聯手抵制黃牛黨,「係神徒夠齊心唔肯助長黃牛姐」,更直言「香港九成九演唱會都係咁,有朋友公售買到十幾張,前啲既放左4k,之後爛位宜家平放 點都賺」、「抵啲黃牛死」、「故事教訓你 做黃牛有風險 投資有賺有蝕」

來源:Carousell、IG@ansonlhtLIHKG討論區

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓