J2女神黃紫恩教3招「嫁好人家」 即場示範其中一招!有人讚要黑臉/食嘢飲水仲要咁做?

文: 黃樂恩
2023.07.20

TVB清談節目《不正常愛情研究所》逢星期四晚上11點播出,節目找來J2女神黃紫恩(Jojo)、胡敏芝(Karen)、陳國麟、黃潤祺及文頌男共同主持,最新一集(20日)主題是「我的Man爆GF」,自言是男仔頭的Jojo更會在節目中教大家3招「嫁好人家」,有興趣可入內文睇睇啦!

節目開始,J2女神黃紫恩(Jojo)就在節目中分享女性友人教路的「嫁好人家」三大秘訣,她笑說「佢話女仔要長期黑面,對任何讚賞都唔好回應,要幾『高冷』就幾『高冷』,永遠唔好直線望其他人。」接著Jojo馬上示範一秒黑面,沒想到就連身旁的胡敏芝(Karen)也大讚,「佢咁樣好正,要keep住。」

其後Jojo又表示,當有要求時也只能暗示、不能明示,「想飲水冇得話自己口渴,食嘢又唔可以自己嗌,聽落都覺好有問題,咁樣我會餓死。」

至於同場的Karen亦有自爆麻甩行為,就是跟家人吃飯時會戙腳,其後更即場示範,相當豪邁。之後製作組更展示了Jojo、Karen的「肌女」合成圖,二人直言不能接受,Jojo更指住合成圖心口位置,講笑兼自嘲道,「前排仆親塊面,如果咁樣,我一定無事。」

來源:節目截圖、TVB

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓