驚傳謝霆鋒張栢芝現身澳洲世紀復合 經理人親自拍片直接回應傳聞

文: 羅志宏
2023.07.24

現年43歲的女藝人張栢芝,於2011年公開宣佈與謝霆鋒離婚後,兩個兒子謝振軒(Lucas)和謝振南(Quintus)都跟隨媽媽生活,由栢芝獨力撫養。最近有網民野生捕獲Lucas與爸爸謝霆鋒兩父子去澳洲滑雪,同時又見張栢芝同樣身在澳洲,離奇惹來謝霆鋒、張栢芝世紀復合的傳聞。

有網民猜測二人謝霆鋒、張栢芝世紀復合的可能性,因而引起網上熱烈討論,更惹來種種傳聞和報道。對此,張栢芝經理人Emily Chow就激罕回應傳聞,先是指出謝霆鋒與Lucas到澳洲旅行,而栢芝就只是碰巧到澳洲探親,澄清復合是不實傳聞和假新聞。

張栢芝經理人Emily Chow就在Youtube個人頻道親自拍片,開腔直接回應傳聞:「唔想之後有其他媒體、KOL或者Youtuber將件事發大,好似當真咁,以為佢兩個復合(咁佢哋有無復合機會呢?)有冇咁嘅機會?而家幾點呀?差不多6點啦喎,瞓吓覺先啦大家。(成日都傳佢哋驚世復合?)咁就梗係唔係啦,如果真係世紀復合,佢哋自己IG都會Po啦;如果佢哋冇Po過,咁就梗係假啦!」字字句句擊碎傳聞。

 

圖片來源:小紅書圖片、微博@張栢芝、Youtube@張栢芝經理人Emily Chow

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓