《愛·回家》「三太」樊亦敏貴婦打扮氣質滿溢 現身圍方The Wai出席代言活動現場粉絲群情洶湧

文: 羅志宏
2023.07.25

憑處境劇《愛·回家之開心速遞》三太「白天娥」一角而大受歡迎的女藝人樊亦敏,日前以一身氣質滿溢的貴婦打扮現身大圍新開的大型商場圍方The Wai,出席一個品牌代言人發布活動,見到現場粉絲群情洶湧,場面相當墟冚,可謂盡顯「三太」的高人氣。

樊亦敏日前以一身貴婦打扮出席圍方The Wai一個品牌代言活動,一身紅色連身褲造型盡顯出眾的氣質,而憑「三太」一角深入民心的她更獲大批街坊和粉絲支持,熱情跟在場街坊打招呼。

 

一向保養得宜的樊亦敏還即場分享皮膚保養心得,由外到內都有一套的方法,透露除了會做運動行山、普拉提等,又會做舉重運動增肌,果然是凍齡美魔女。

 

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

 

圖片來源:節目截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓