MUJI港澳旗艦店 11月皇室堡開業!再生染製服飾系列「ReMUJI」首次登陸香港

文: U Magazine
2023.07.31

大家有無去圍方行街呀?連行入商場都要大排長龍,不如都係隔多幾個月先去吧!不過無印fans會唔會好想趕住去朝聖呢,雖然11,000呎的圍方都好大好吸引,但原來好戲在後頭,即將於11月登場的港澳旗艦店仲大仲精彩呀!

============
同場加映:
【家居達人】瞓覺都有學問 專家教你點樣瞓得好 一定要夠8個鐘?半夜札醒發夢無問題、食褪黑素呃個腦?

============

無印良品剛剛宣布,於今年11月在銅鑼灣開設港澳旗艦店,選址於皇室堡,總面積超過27,000平方呎,貫徹MUJI的「良感生活」理念,新店將會有最完整的商品組合,由男、女及童裝服飾、MUJI Labo、MUJI to GO旅行用品、生活雜貨、食品、MUJI BOOKS,以及為生活空間增添藝術氣息和趣味的IDÉE家品配飾。同時設有Café&Meal MUJI,提供麵包甜點、咖啡等,照顧不同口味喜好,更會推出皇室堡店限定menu,為顧客帶來更多全新選擇。

不過,最矚目的是首次於香港推出的再生染製服飾系列「ReMUJI」!理念是承傳古人透過重新染製、改造、縫合或修補等方式,讓衣物能夠長久使用,學懂珍惜布料。ReMUJI就是將適合循環再用的舊衣物重新染製及發售,賦予其新生命及價值,藉此提倡珍惜有限資源,減少浪費。

其實由2010年起,MUJI已經開始進行recycle的活動,客人可以將MUJI品牌的舊衣物(除了底衫底褲)、毛巾、床單被鋪拿到MUJI的店舖回收,MUJI會將收集到的舊衣物分類,不能再著的會變成原料再造衣服,可以收補的會改造成為獨一無二的服飾。

2015年開始,MUJI將回收到的衣物染上藍色或黑色,成再生染製服飾系列「ReMUJI」發售。雖然,都是古著,但MUJI的古著又有另一番感覺,fans似乎可以期待一下!

text/ Katty
photo/ MUJI

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓