李佳芯撥頭髮近距離自拍示範靚出新巔峰 足足過百萬人睇女神迷人姿態勾人心弦

文: 羅志宏
2023.08.07

現年40歲的李佳芯(Ali)一向以女神美貌見稱,出眾的仙氣更是冠絕現今電視界。早前,李佳芯就在IG社交帳戶上載了一段約6秒的片段,片中見到Ali撥住頭髮近距離自拍,擺出迷人姿態勾人心弦,現在更已經足足有過百萬人次觀看,甚至可能是李佳芯出道以來,吸引最多人觀看的一條迷你短片。

李佳芯近期參與了不少綜藝節目主持的工作,早前就飛到馬來西亞為全新節目《心度遊》拍攝,亦在IG分享近距離自拍,大晒巔峰級靚樣,寫道:「收工拆頭最enjoy嘅moment」,片中見到Ali一邊用手撥頭髮,一邊摷鬆頭頂的造型,可謂仙氣湧現,勾人心弦。

一條短短約6秒的短片,就迅速吸引了超過104萬人觀看,遠超平時Ali其他的Reels短片。不少網民紛紛留言心心眼,表示「可以將咁麻甩嘅動作演繹得咁靚嘅」、「你R頭又R得咁靚架」、「聽到聲都覺得治癒」、「好似天使」、「你就係做一個簡單嘅動作,都會咁吸引眼球」。

↓↓即睇更多Ali靚相↓↓

圖片來源:IG@李佳芯、TVB


同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓