張致恒老婆雯雯公開第四胎產後最新近照 抱囝囝張天樂合照母愛依舊滿瀉

文: 羅志宏
2023.09.29

張致恒(Steven)與老婆區燕雯(雯雯)一向床頭打交床尾和,雖然不時傳出離婚消息,更獲封「離婚界KOL」,不過二人近月就為第四胎BB齊心合力修補關係,一家六口樂也融融。

張致恒老婆雯雯在誕下第四胎兒子天樂後,今日(29日)在中秋晚首度公開產後最新近照,相中所見雯雯抱著酣睡中的囝囝天樂合照,並寫道:「樂仔 1個月喇 多謝咁有心嘅蛋糕真係好靚,唔會太甜,佢哋都玩得好開心 最近佢哋幾個同我一樣迷上左bduck,一隻公仔都係咁爭!」,母愛依舊滿瀉。

9月12日,張致恒就突然在IG宣布有重大決定,寫道:「多謝大家對我嘅支持同鼓勵,好榮幸可以做到四個兒子嘅爸爸,呢幾年亦都有好多感受,所以經過深思熟慮嘅思考,做咗一個重大嘅決定,聽日我就會喺IG度同大家公布!」引來無限揣測。

一日後於9月13日,張致恒突然在IG宣布決定進行結紥手術,多謝大家一路以嚟俾我嘅意見、對我嘅支持同鼓勵,好榮幸可以做到四個小朋友嘅爸爸,見到第四個仔出世,諗返起呢幾年經歷咗好多野⋯為咗未來一家六口嘅生活,經過深思熟慮嘅思考,我決定進行結紥手術,為頭家負上最大責任。我已經聯絡咗一間日間手術中心安排做手術,詳細情形我會等手術之後同大家分享。謝謝大家。

9月7日,雯雯就在IG社交平台上報喜,透露第四胎再誕下B仔張天樂,並寫道:「今天的經歷永遠不會忘記,這一課更愛惜自己。返屋(企)安頓好才慢慢記錄今天,現在需要(休息)」,而爸爸張致恒亦在IG社交平台發文報喜,寫道:「恭迎四皇子回宫! #張天樂」,恭喜「四年抱四」!


張致恒老婆雯雯第四胎孕照首度曝光 「四年抱四」自嘲凸肚臍最核突 

張致恒老婆雯雯早前突然自爆懷有第四胎,日前就終於在新IG帳號分享最新動態,上載了一張孕照,見到雯雯穿上一件鬆身黃色衫,並寫道:「記錄下~最刻(核)突一面,見到肚臍,已經係最鬆身嘅一件衫。最近差唔多日日都係着呢件衫,出街見到黃色記得同我打招呼。所以都唔明點解書展張相咁大嚿黃色嘢喺度都可以變咗透明,變咗一拖三。」

不少網民目測雯雯已陀B約7至8個月,更從她的肚形,猜測BB的性別,估計雯雯今次佗女。

 

圖片來源:IG@雯雯


同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!