咁你都唔識|周吉佩、曹敏寶爆出內訌割席 好友相識16載笑住劃清界線:呢個人冇乜文化

文: 羅志宏
2023.08.03

由C君、J2er黃紫恩(Jojo)、謝嘉怡(Lisa)擔任主持的遊戲問答節目《咁你都唔識》,最新播出的第四集,邀得的三組嘉賓全部來自《中年好聲音》,其中包括相識16載的好友周吉佩與曹敏寶。節目雲集抵死又貼地的刁鑽問題,透過有趣答問環節,測試參與遊戲嘉賓「CS(Common Sense)指數」。

最新一集有周吉佩(吉吉)與曹敏寶擔任嘉賓,C君介紹三組嘉賓時,自爆在第一個主持的無綫節目中,曾訪問過吉吉,二人相當有淵緣。

雖然相識16載的周吉佩與曹敏寶感情要好是公開事實,但二人甫出場即瘋狂鬥嘴,曹敏寶更一嚟即向吉吉下戰書:「我長期處於一個下靶位,今次我應該會還佢幾招。」雖然曹敏寶信誓旦旦,可惜全程「講多錯多」,遭周吉佩即刻搞笑地劃清界線,連番割席謂:「我見到佢揀呢個答案,我就知道呢個人冇乜文化」,更一度嬲到成個彈起:「乜嘢呀,你唔好再講嘢喇你!」而曹敏寶則一味掛住笑,二人甚有化學作用。

 

 


同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓