最忠心貓奴!主子35歲大壽 巨型掛布炫耀 荷蘭近日熱話︰1層樓高橫額慶祝生日

文: U Magazine
2023.08.07

有養寵物的人就會明白毛孩的生日比自己重要,每年生日一定要為牠們大肆慶祝一番。而一名住在荷蘭的大陸網友在微博上分享路上看到的一張超大海報,引超眾多貓奴熱議。

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】680呎日系單位散佈33樣BRUNO家電家品 襯柔和粉色兼多用途傢俬

============

樓主指自己在屋企附近社區看到差不多一層樓高的貓咪海報,當中主角是一隻名叫Aly的貓咪,原來貓奴為慶祝牠35歲生日特地製作了橫額公告天下,和大家一起分享這份喜悅。

35歲的Aly換算人類年紀已經係156歲高齡,或者有機會挑戰世界記錄。能夠讓主子咁長壽,的確好值得同大家分享嘅!網友見狀紛紛留言︰「流水席吃三天」、「我寶快來沾沾福氣」、「拜一拜!我家小貓咪也能……」,相當搞笑。

根據健力氏世界紀錄顯示,最長壽的貓咪是來自美國的虎斑貓Creme Puff,牠出生於1967年8月3日,一直活到2005年8月6日,以高齡38歲又3天過世。最有趣是 Creme Puff的主人之後又養了一隻34歲又2個月的貓咪,相信佢一定有一套養貓秘訣,各位貓奴要睇吓佢嘅訪問喇!

Text/Circle
Photo/微博、Pinterest、金氏世界紀錄 Facebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓