網民熱議洗衣機應該放廚房定廁所 連登仔︰「你間屋幾大?」、「放係睡房 ,因為成間屋無房」

文: U Magazine
2023.09.01

洗衣機係家居必需電器之一,基本上日日都有一部喺屋企,香港人慣性擺廁所或者廚房。於是前幾日便有連登仔出帖問「洗衣機應該放廚房定廁所」,估唔到一件咁日常嘅事會引起大家認真討論,仲要有晒論點論據,當中亦不乏創意十足的答案,相當搞笑!

============
同場加映:
【家居達人】易潔鑊8大迷思 塗層致癌?刮花可回收/翻新?

============

連登仔「包債一筆清」出帖問道「有時入洗衣機前啲衫會先過一過水,洗衣機放廁所好似好合理。但依家大部份設計都係放廚房,雖然可以方便工人姐姐洗衫煮飯,但現實係好多無工人房嘅廚房/開放式廚房都有洗衣機。近年有啲新樓洗衣機係放喺三合一露台,都算係幾合理,不過真係少數。」網民反應熱烈。

首先是主張放廚房的網民,大多數的理據是由於廚房本身就有很多櫉櫃和儲存空間,因此洗衣機放在廚房會比較整潔,水電接駁亦可直接安裝在地櫃之中。不過廚房油煙比較多,長期打開洗衣機門的話,油煙易滲入洗衣機內,影響洗衣機壽命和衞生情況。同時,廚房有較多大功率電器,如共用同一電源有可能發生危險。

而廁所派的網民則表示洗衣機放廁所最大的好處是洗澡後可直接把要洗的衣物放入洗衣機內,比擺放在廚房方便。不過,廁所長時間比較潮濕,如洗衣機與浴室的位置接近,有機會令機身沾濕易發霉,以及存在一定的短路風險。

另外更有網民搞笑回應「放係睡房,因為成間屋無房」、「放洗衣鋪,屋企無洗衣機」、「放入實驗室好d」。

當中最中肯的回應是香港住宅呎數細,不同於其他國家有露台甚至洗衣房,都要睇返邊到有位同有冇去水喉先決定放邊。

Text/Circle
Photo/lihkg 討論區、Pinterest

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓