鍾柔美Yumi激罕曝光菲律賓籍媽媽合照 天生麗質皮膚白晳餅印五官似到十足

文: 羅志宏
2023.08.07

《聲夢傳奇》出身的鍾柔美(Yumi)是一名中菲混血兒,爸爸是香港人,媽媽是菲律賓人。年紀輕輕已甚有星味的Yumi一直很少公開家人的照片,日前她就在IG社交帳戶激罕分享了與菲律賓籍媽媽的合照,罕有曝光了媽媽的樣子,原來媽媽都一樣天生麗質,獲讚美貌基因強大!

鍾柔美(Yumi)的樣子甜美可愛,近期忙於宣傳其個人新歌《y2k還襯我麼?》,日前就在IG社交帳戶罕有地上載了一張與菲律賓籍媽媽的合照,並祝媽媽生日快樂,非常乖女孝順。早前,Yumi跟媽媽返回其家鄉菲律賓度假,就未有分享旅行靚相,今次罕有公開就令粉絲非常驚喜。

從相片所見,鍾柔美與媽咪一樣天生麗質,眼大大鼻高高,同樣皮膚白晳,精緻五官更猶似餅印,似到十足,可謂遺傳基因非常強大!

圖片來源:IG@鍾柔美


同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!