姜濤演唱會|30歲TVB女藝人睇姜濤尾場演唱會 IG興奮自爆姜糖身份後即刪相被質疑驚咗方丈

文: 羅志宏
2023.08.07

MIRROR人氣王姜濤前晚(5日)於亞洲國際博覽館Arena舉行個人演唱會《KEUNG TO "WAVES" IN MY SIGHT SOLO CONCERT 2023》的尾場除了請來偶像台灣舞王羅志祥(小豬)外,亦吸引不少圈中藝人捧場,「Do姐」鄭裕玲、毛舜筠、Gin Lee、林奕匡等亦是座上客之一,就連TVB藝人馬海倫(Helen姐),以及呢兩位小花原來都是「姜糖」!

姜濤的首個個人演唱會前晚(5日)迎來壓軸尾場,TVB資深綠葉演員馬海倫(Helen姐)都有前來捧場睇騷,更在IG社交帳戶分享打卡相,更晒出了與兩位TVB小花李芷晴和鍾晴的合照,相中所見三人都拿著姜濤的應援扇興奮影相。

TVB藝人支持ViuTV歌手固然成為焦點,而李芷晴在IG限時動態分享的尾場盛況亦火速被網民捕風捉影,被發現發布了去看姜濤演唱會的動態,但隨即就被李芷晴刪除了相關動態。有網民就事有猜測,認為李芷晴是del相「自保」,又有人被質疑驚咗「方丈」,又有人表示同情她會被大台算賬。其後,李芷晴再出story,強調沒被TVB照肺,寫道:「其實公司冇照肺 Story24小時就冇左(咗)係好正常 大家唔使擔心」。

由於李芷晴在於TVB處境劇《愛·回家之開心速遞》有成為長駐角色「Elaine」的戲份,於是就有網民留言擔心:「希望你仲有得拍《愛回家》」。

 

圖片來源:IG@各藝人


同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓