買鞋附送不織布袋 千祈唔好掉!原來有3大用途

文: U Magazine
2023.09.01

唔知大家有冇留意,大部份新買嘅鞋都會附送鞋袋呢?好多人都冇為意,返到屋企就即將新鞋放喺鞋櫃,然後順手連埋鞋盒一齊丟掉。但原來不織布的鞋袋係有實際用途,而且仲可以令到對鞋更襟着。

============
同場加映:
【家居達人】易潔鑊8大迷思 塗層致癌?刮花可回收/翻新?

============

1.防塵、防潮功效
唔知大家有冇發覺,就算鞋櫃放上防潮用品,太耐無着嘅鞋(尤其是皮鞋)都會出現發霉及舖滿灰塵嘅情況。而買鞋附送的鞋袋(不織袋)具有一定的防潮及防塵作用,將唔經常穿着嘅鞋放入鞋袋,可以延長鞋履壽命。

2.清潔鞋身
除咗有防塵及防潮功效外,亦可當作抹布清潔鞋履。網民教路將甘油或凡士林塗抹在鞋身,再用鞋袋擦拭乾淨,令鞋身形成一層保護膜。

3.製成除味袋
經常將鞋履擺放在鞋櫃或是鞋盒等的密封空間,久而久之會產生異味。有網民教大家可使用鞋袋自助除臭袋,只要將番梘碎、花椒及柚皮等具有淨味功效的東西放進袋,再用針線封好,放在鞋櫃及鞋盒中便可有效消除異味。

【info】
資訊來源:我愛健康

text/Minna

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓