元朗大笪地唱不停|樊亦敏孖羅啟豪翻唱合唱歌《緣份》 網民大讚歌聲好有驚喜封隱世中年好聲音

文: 羅志宏
2023.08.07

《中年好聲音》一眾實力唱將近期密鑼緊鼓參與《大笪地唱不停》節目,遊走深水埗區、東區、屯門區等舉行巡迴演唱,日前播出的一集演唱地點是元朗區,演出陣容有周吉佩、李佳、羅啟豪、龍婷、顏志恒、吳大強、支嚳儀、曹敏寶和涂家堯,嘉賓則有「三太」樊亦敏和區永權。

《大笪地唱不停》唱到入元朗,今次最驚喜有《愛回家之問心速遞》的「三太」樊亦敏孖住羅啟豪獻唱張國榮、梅艷芳的經典合唱歌《緣份》,樊亦敏一出場即引發全場尖叫,氣氛高漲。不少網民就大讚樊亦敏的歌聲很有驚喜,渾圓低音準,更獲封「隱世中年好聲音」。

至於周吉佩(吉吉)、吳大強和曹敏寶原來和元朗甚有淵緣,吉吉自爆曾有一段天水圍情緣,他說:「嗰陣係中學階段,佢當時住喺天水圍,我每日都會送佢返屋企。依家有咗小朋友都間中會嚟天水圍,會去濕地公園。」Bill哥哥吳大強更是元朗地膽,他自豪地說:「我係元朗人,喺元朗出世嘅!」他最難忘兒時食盆菜經歷:「以前食盆菜真係唔同啲,係用木桶裝嘅。」

而曹敏寶老公則是元朗山貝村原居民,曹敏寶說:「林氏宗祠對我嚟講好有意義,因為我喺呢度同老公拜堂成親,諗番起當日都覺得好特別,令我認識到原居民嘅習俗。」

 

圖片來源:節目截圖、TVB

 


同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓