網民熱議:邊一款信箱鎖最好用? 機械密碼鎖/電子密碼鎖/定係指紋鎖?

文: U Magazine
2023.08.09

以往都係用鎖匙開信箱,但於近年有不少人都已為信箱裝上如密碼鎖、指紋鎖等新式信箱鎖,而多款不同的新款信箱鎖之中,到底邊一款又會比較好用呢?最近有網民就於Facebook一個家居群組上發文求助,問哪一款新型的信箱鎖價錢便宜之餘又易於安裝,引來一眾網民熱烈討論邊一款信箱鎖係最好!

============
同場加映:
【家居達人】防貓網7大安裝須知 邊款最安全?與蚊網有咩分別?

============

所有信箱鎖都容易安裝? 最緊要保留原裝鎖舌?
該名網民於Facebook「家居裝修設計分享Group」上發文,並附上4張分別為指紋鎖、機械密碼鎖以及電子密碼鎖等的信箱鎖圖片,問網民邊一款信箱鎖會係又平又容易安裝:「想請教邊隻又平又易安裝?」,對於邊一款信箱鎖易於安裝,有網民表示自己曾於淘寶所購的密碼鎖又平又易安裝:「我換了8個字密碼鎖,淘寶$54人仔,超正,易裝」,亦有網民指全部新式信箱鎖都容易安裝,但需保留原裝鎖舌以防新購的鎖舌不適用:「全部都易裝 ,記住keep返條原裝鎖舌,淘保(寶)/深水埗買返黎(嚟)可能鎖舌長度唔岩(啱)」

有網民發文求助問以下幾款的信箱鎖邊一款是既便宜又容易安裝。

有網民指所有款式的信箱鎖都客易安裝,但需注意的是要保留原裝鎖的鎖舌,以防新鎖的鎖舌長度與信箱尺寸不合符。

指紋鎖方便又夠穩定? 係最安全唔怕畀人撞密碼?
一眾網民亦相繼討論邊一款信箱鎖會係最好用,有網民表示曾使用過兩款密碼鎖後轉用指紋鎖,認為指紋鎖會係最好用的信箱鎖:「之前用過3608(電子密碼鎖),但感覺唔係好穩定,之後換左(咗)2204(機械密碼鎖),但老花,每次開都花(不)少時間。最後換左(咗)指紋,開心晒。我買果(嗰)款指紋(鎖)較貴,好似170人仔…但有App設定,用左(咗)幾個月,暫時好穩定」,亦有網民稱指紋鎖最為方便:「指鈫(紋)(鎖)好放(方)便,密碼我就寧可用匙」,有網民則認為指紋鎖相對上會較密碼鎖更安全:「排除鎖匙款,呢3款最安全係指紋(鎖),密碼鎖如果座頭唔理而條友又夠無聊撞密碼…」

有網民指指紋鎖於使用上穩定之餘亦夠方便,另亦會比起密碼鎖更加安全。

電子密碼鎖比機械密碼鎖較好? 用機械密碼鎖會轉到眼都濛?
至於密碼鎖方面,有網民指電子密碼鎖會比起機械密碼鎖更好,機械密碼鎖於使用上會較為不便:「用緊3608(電子密碼鎖)嗰款,好用,4-5個月換一次電,2204及705(機械密碼鎖)唔建議用,轉到眼濛濛都睇唔到」,更有網民表示使用了機械密碼鎖兩日後便後悔:「換過一個密碼鎖,用咗兩日之後即刻換返用鎖匙!密碼鎖行埋去睇唔到,扭一大輪十幾廿秒都唔中,用鎖匙一插入一扭,唔使一秒,開咗!」,不過亦有網民則不建議使用密碼鎖,認為其存有安全隱憂:「最好唔好用密碼鎖,其實密碼鎖就係最容易爆嘅鎖」

機械密碼鎖所獲的評價不甚佳,網民指於實際使用時會有困難,需花不少時間將密碼鎖打開。

text/Jonathan
photo/家居裝修設計分享Group、淘寶

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!