Daiso攜帶用可摺式除塵轆 養貓狗/喜歡穿黑色衫人士必買!方便好用!

文: U Magazine
2023.08.09

一直都覺得100円店Daiso的設計師好厲害,常常都有新諗頭,設計出各式各樣的家居生活便利小物。最近日本有100円店達人分享了一件超好用的Daiso商品,就是可摺式攜帶用除塵轆,睇完覺得買一個放公司、一個放旅行喼也不錯!

============
同場加映:
【家居達人】防貓網7大安裝須知 邊款最安全?與蚊網有咩分別?

============

這個除塵轆最大的優點,是小巧!體積只是3cm x 3cm x 10cm,方便攜帶。

打開之後,可以見到藍色的膠轆,可以拿著手柄,打直用。

最貼心的地方,是可以將膠轆轉90度,變成打橫用,比較就手。

除塵轆的黐力頗強,可以輕易黐到衣服上的毛及塵,喜歡穿黑色衫的人,或屋企有養貓狗的人,都應該常備一個!

除塵轆另一大賣點,是可以清洗。當黏貼力下降,可以把膠轆拆下來,用水清洗,慳錢又環保。

價錢非常便宜,每個只是100円(約$5.6),更有3款顏色可以選擇。

text/ Katty
photo/ Daiso、Thrill

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓