日本電視台睇樓團 直擊淺水灣頂樓複式豪宅 月租23萬 租金包傢俬、餐具、洗毛巾

文: U Magazine
2023.08.10

大家去淺水灣食飯、游水或行沙灘的時候,抬頭望見那幢「穿窿豪宅」時,有沒有想過「究竟要幾有錢先可以住喺度呢」?我就有,次次見到都會問,更想知道在從上面看到的景色會是怎樣!多得日本電視台來香港拍攝,我們終於有機會看看「穿窿豪宅」入面的格局!

============
同場加映:
【家居達人】防貓網7大安裝須知 邊款最安全?與蚊網有咩分別?

============

早前日本富士電視台來香港拍攝節目《アンタッチャブるTV(Untouchable TV)》,攝製隊拜訪了「穿窿豪宅」影灣園的頂樓一個單位,節目形容為「世界最高峰住宅街的超高級豪宅」。

主持人山崎弘也抵達頂樓走廊時,指豪宅好似酒店咁豪華,踏入屋內,更不停大叫「好大呀!好大呀!」。豪宅的大廳有落地玻璃,可俯瞰整個淺水灣泳灘,景致非常開揚。

豪宅內所有東西都包括在租金內,如枱、梳化、洗衣機、酒杯、餐具、酒櫃等。

↓↓ 一Click即睇! ↓↓

 

 

這個是頂樓複式單位,樓上共有3間房,當然全部都是設有落地玻璃的海景房!

↓↓ 一Click即睇! ↓↓

主持人都非常在意豪宅的售價,但代理說這裡只供出租,不賣的!租金每個月是23萬港幣,包括屋內的打掃及毛巾的清洗,而屋苑內的健身室、泳池、jacuzzi及乒乓波枱都可以免費任用。對於香港人來說,可能已經習慣香港的天價租金,但日本人對這個數字表示驚訝,竟然比東京的租金高那麼多!


text/ Katty
photo/ 電視截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓