出街隨時「中頭獎」 屋宇署出招提醒 私人樓宇業主須按規定驗樓、維修 否則會作出檢控

文: U Magazine
2023.08.14

出街分分鐘隨時中頭獎,唔係講緊中雀屎,而係舊樓石屎剝落,行行下街上都要特別小心。屋宇署近日提醒樓宇業主,需要按照強制驗樓計劃的規定進行驗樓及提交檢驗報告,如未有按檢驗報告嘅內容進行修葺工程,或進度、情況未如理想嘅話,係有機會受到檢控!

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】$2,515起租住赤柱海景過渡性房屋 70年舊校舍改裝 包雪櫃冷氣機洗衣機 操場變兒童遊樂場

============

今星期先有旺角新興大廈有石屎剝落塌穿巴士頂部,再有灣仔駱克道大廈、深水埗安順大廈塌石屎,令市民人心惶惶。屋宇署提醒樓宇業主,必須委任根據《建築物條例》經署方註冊的檢驗人員進行驗樓及提交檢驗報告,以符合強制驗樓計劃的要求。如由不屬名冊內的人士驗樓和提交報告,則不會被視作符合強制驗樓計劃的要求。

按強制驗樓計劃規定,樓齡達30年或以上私人樓宇業主,在收到屋宇署的法定通知後,必須委任註冊檢驗人員就樓宇的公用部分、外牆及露台等伸出物或招牌進行訂明檢驗,及監督檢驗後認為需要進行的訂明修葺工程。如未有按檢驗報告內容進行修葺工程,或進度、情況未如理想的話,會有機會受到檢控。

text/la
圖片來源/網上圖片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓